مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15اجتماعي

فارس من|معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در آزمون محرم رد شد


مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی از بی توجهی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به ایجاد فضای محرمی در شهر گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی از بی توجهی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به ایجاد فضای محرمی در شهر گلایه کردند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

مخاطبان فارس در این کمپین عنوان کرده اند که با گذری در شهر مشاهده می شود که از سوی شهرداری هیچ تلاشی برای فضاسازی های ویژه محرم در شهر انجام نشده است و باز هم این موکب های مردمی هستند که به عشق اباعبدالله با آراستن محلات خود به پرچم ها و کتیبه های عاشورایی، فضای معنوی محرم را در اهواز زنده نگه داشتند.

به اعتقاد کارشناسان فضاسازی مناسب شهری با توجه به فرا رسیدن ماه محرم از آنجایی اهمیت دارد که فرصت ارزشمندی را برای تبیین گفتمان عاشورا در بین همه ی اقشار جامعه فراهم می آورد که با کمال تاسف این موضوع مهم نیز همانند دیگر مسائل فرهنگی جبهه انقلاب از سوی شهرداری اهواز و معاونت فرهنگی این مجموعه ی عریض و طویل مغفول مانده است.

آیا شهرداران مناطق از خرید ملزومات محرمی منع شدند؟  بر اساس دستور معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، شهرداران مناطق از خرید المان های شهری ویژه ی ایام محرم نظیر ریسه، پرچم و کتیبه منع شده اند تا ایجاد فضاسازی های شهری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در آزمون محرم رد شد

فارس من|معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در آزمون محرم رد شد